streda 21. marca 2018

Z kategórie Monster High: Monique/Clawdeen Wolf


V predchádzajúcom príspevku som Vám ukázala bábiku nežnú ako lupienok z ruží - Rose, ktorú ste mohli vidieť TU. Dnes Vám ukážem jej pravý opak :). Ďalšej prerábky sa dočkala panenka s menom Clawdeen Wolf, ktorú som premenovala na Monique :). Opäť došlo k úplnej premene - hlavičku som odlíčila, zbavila ju vlasov a uší (!) :DDD, vytvorila som nové líčenie, úplne nové vlasy...  (vlasy ma teda potrápili poriadne, sú vyrobené z príčesku z umelého vlákna. Sú dosť nepoddajné, ale nakoniec som to s nim  predsa len zvládla) :DDD.

Aj telo panenky prešlo úplnou zmenou - celé som ho prebrúsila, naniesla farbu tieňovaním a následne som celú panenku prelakovala. 
Povenovala som sa aj odevu :). Keďže je to sexi kosť - Monique som vyrobila nasúvacie botičky, ušila spodné prádlo a samodržky  - všetko má malé mašličky :)))  a následne som zistila, že s ponožkami boty neobuje :DDDD. Preto som jej prerobila aj jedny originál topánky, ktoré boli ružovo-bielej farby. Tie som premaľovala na čierno a doplnila zlatou, aby sa jej hodili :). Ušila som jej aj župan a vyrobila šperky - čelenku aj náhrdelník s príveskom :).

Samostatnou kapitolou je ateliér. Základ (steny a podlaha) sú tie isté, ale interiér je iný ako na fotkách s Rose.  Za povšimnutie určite stojí  toaletný stolík, ktorý som prerobila od základov, alebo luster, ktorý je kúpený v Tiger za pár korún a ten som tiež  prerobila tak, aby sa do tejto budoárovej scenérie hodil :).  Zisťujem, že ateliér je pre moje panenky malý, chcelo by to niečo väčšie - v hlave mám milión plánov, tak dúfam, že realizácia nepotrvá príliš dlho :))).

Takže ďalšia slečinka je hotová :). Ktorá príde na rad ako ďalšia?!? :))

Prajem krásny slnečný deň

Lucia

    PO                                                         PRED










... ešte detail na mašličky na podväzkoch :DDD
  ...a ešte fotky z netu:
 - pôvodný svietnik - prerobený na luster a prefarbený zlatou farbou
 - a fotka z netu - pôvodne vyzerajúci toalený stolík 

1 komentár: