utorok 6. marca 2018

Magdalénka :)


Túto malú krásku mi doniesol ujo poštár včera. Vedela som že bábika príde poškodená, no napriek tej jej zjazvenej tváričke, mi pripadala neskutočne rozkošná. Hlavička, nožičky a ručičky z masy a telíčko textil plnený slamou. Jej vek odhadujem na niečo medzi 60-70 rokov, snáď sa nemýlim :). Bábike som dala meno Magdalénka. 

Je malinká, má len cca 32 cm. Keď som ju z krabice rozbalila, prezerala som si ju a nevedela sa vynadívať... a hoci môj pôvodný zámer bol - nechať ju tak a nereštaurovať ju, neodolala som. Bola to moja prvá vážna oprava bábiky a v závere som celkom spokojná, hoci viem, že na budúce sa budem snažiť byť ešte precíznejšia, pretože kritické oko fotoaparátu zachytí aj to, čo bežnému oku unikne :). Magdalénka ani po zásahu nie je dokonalá, to som ani nechcela. Je vidieť že má toho už  veľa za sebou. Snáď jej tie plastické operácie, ktoré som jej vykonala neublížili :). 

Na fotenie Magdalénka vyskúšala tri druhy šatičiek (ružové s vláčikom sú tie, v ktorých prišla). Keďže mi doma pribudli ku starožitným detským korčuliam a sánkam aj nádherné drevené detské lyže, zapózovala aj pri nich :)

Prajem krásny deň

Lucia

















pôvodne:



2 komentáre:

  1. Och,zase je mi do revu,ako si ju krásne zachránila...a krásne meno dala.Si neuveriteľná....Opäť ďakujem za Magdalénku....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aká som ja krásnučkáááá, veľmi pekne si jej plastiku urobila, a meno má krásne, ako moja sestra M,

    OdpovedaťOdstrániť