nedeľa 25. marca 2018

Jarný


Dnešný príspevok má jednoduchý názov, aj obsah :). U nás sa totiž s jarnou výzdobu nikdy veľmi nepárame :). Aj tento rok to bola rýchlovka :).  Vyzdobila som stôl v obývačke a jeden malý kútik v kuchyni :).

A použitý materiál? :) Manžel mi kúpil hyacinty a ostatné "ozdoby" - tie boli "čo dom dal" :). Konáriky som dostala od Věrky, pyšne som vyložila malú kačičku, veniec z pávích pier a kraslice od Edky a bolo hotovo :).  Na to, keď hyacinty zakvitnú sa už nesmierne teším, neskutočne krásne voňajú :).

Kalendár síce jar hlási, ale vonku to "ešte stále nie je ono" ... tak dúfam, že moja jarná výzdoba tak, ako  jarné výzdoby všetkých ostatných domácností , nám už konečne trošku tepla  a slniečka prilákajú :).

Prajem všetkým krásnu nedeličku

Lucia












2 komentáre:

  1. Kačičke nachystaj aj lavórik a v ňom vodu,šak vyzerá ako živá!:D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť