pondelok 6. novembra 2017

Mathilda

O tom, ako som bábiku vyzliekla a urobila z nej Anjela pre Ivanku ste sa mohli dočítať TU. Dnešný príspevok je o šatách, ktoré mala bábika- anjel pôvodne na sebe. Tie obliekla Mathilda :).

Mathidla je sestrou Johanny, ktorú ste mohli v celej svojej kráse vidieť TU. Ide o voskové čajové bábiky. Sú vzácne a v prípade, že sa dochovajú v pôvodnom stave, aj veľmi drahé. Mne sa podarilo zachrániť tieto dve krásky zo skoro zúfalého stavu. Johanna sa ku mne dostala s kovovým podstavcom, Mathidla nemala ani ten. Vlasy som Mathilde vyrobila z ovčieho rúna, kovový podstavec som jej vyrobila zo zajačieho pletiva, ktoré som spevnila drôtom. To "prezliekanie" vyzerá možno jednoducho, ale v realite tomu tak nebolo, poriadne som sa s tou kráskou potrápila :). S výsledkom som ale spokojná :) 

Mám doma blondínku (Johanna), čiernovlásku (Matihilda) a ku "kompletke" mi chýba už len rusovláska. :) A prezradím Vám, že už nebude chýbať dlho :)))))

Prajem krásny začiatok nového týždňa


Lucia  









..... spolu s Johannou :)

v takomto stave sa ku mne Mathilda dostala 

riešenie podstavca

napájanie hornej a dolnej časti :)

3 komentáre:

  1. O voskových panenkách jsem slyšela, ale nikdy jsem žádnou neviděla. Krásně jste je opravila a oblékla.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú prekrásne. Škoda,že sa nedajú pridať sdiečka,bola by som ich sem dala veľa,lebo moje pri pohľade na tie nádhery bije o sto dvesto....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoooj Luci,
    ja som o voskových ani nepocula a nie este videla. Ten povodný stav ako sa k tebe dostala, vobec nebol lakavy. Ale si z nej urobila velku krasavicu :))))).
    Som rada, ze sa od teba mozem priucit, vzdy tu najdem mnoho veci pre mna nepoznaných

    OdpovedaťOdstrániť