nedeľa 12. novembra 2017

Ďalšie budoárové drobnosti do zbierky a porcelánové šáločky :)

Dnes Vám ukážem pár noviniek, ktoré pribudli v mojom budoárovom kráľovstve :). Sú nimi dĺĺĺĺĺĺĺĺho hľadaný starožitný klobúčik a hoci tento typ nie je úplne to pravé orechové (moja predstava je ešte o pár desiatok rokov staršia) :DDD aj tento čierny fešáčik s krásnymi kvetmi po bokoch a elegantnou sieťkou, mi urobil veľkú radosť :). Do zbierky mi pribudla tiež malá kabelka (tentokrát s motívom ruží) - ďakujem Lydka :) a trošku som si zamajstrovala, pod rámik som si naaranžovala staré brože, takže teraz pekne vyniknú a môžem ich obdivovať bez toho, aby som sa v nich musela prehrabávať :DDD.

Odfotila som aj malé porcelánové šáločky. Sú veľmi staručké, krehučké a proste nádherné! :) Mala som doma dve, ale keďže malá kopa pýta viac :DDD, Ivanka Jelínková mi v balíčku poslala ďalšie dve. (doteraz nerozumiem, ako mohla vedieť, že mi čosi také urobí takú nesmiernu radosť a to mi veru neurobila iba tými šáločkami!! Ivanko, moc moc moc ještě jdnou děkuji!!!) No a keďže matematika nepustí a dve a dve sú štyri, vidím tu potenciál ďalšej začínajúcej sa zbierky :DDDDDDDDDDD


Prajem všetkým krásny zvyšok nedele


Lucia



















... materiál :)


1 komentár: