sobota 28. októbra 2017

Anjel pre Anjela :)

Život mi do cesty posiela veľa ľudí, u ktorých mám dojem, že sú to viac anjeli než ľudia. Medzi takých patrí Edka, od ktorej som dostala ako darček panenku v dobových šatách. Panenka, hoci nebola starožitná, bola krásna, avšak úplne najviac na nej ma zaujali jej šaty. Po tom, ako som si vypýtala povolenie, šaty "prezliecť" inej bábike, zostala táto panenka nahá.......... a počas jej nahoty som si prečítala správu od ďalšieho človiečika-anjela. 

Tým človiečikom je Ivanka Jelínková, ktorú poznám cez FB a určite veľa ľudí bude zdieľať môj názor, že hoci Ivanku poznám iba virtuálne, o jej dobrom srdiečku človek nemôže mať ani najmenšiu pochybnosť!  Ivanka mi písala, lebo ma chcela potešiť a poslať mi staručké šitíčko, čo doma opatruje. Len tak. Len preto, že mala pocit, že by som sa potešila a o tento staručký kúsok sa s láskou postarala. A vo mne v tom momente skrsol nápad - z nahej panenky vyrobiť anjela pre Ivanku....

... nie však hocijakého anjela...

Pri pohľade na tvár a telo bábiky som si hneď vybavila animované čínske rozprávky - bábika bola presne taký typ, ako postavičky z nich. A tak som bábiku ostrihala, urobila som jej vlasy z ovčieho rúna, obliekla som ju vyzývavejšie, než by sa za iných okolností patrilo :) a čerešničkou na torte je jej malé tetovanie, ktoré má na a okolo krku.

Dúfam, že sa Ivanke bude anjel páčiť, ak by nie, možno ho podaruje ďalšiemu človiečikovi, ktorý pripomína anjela. Na svete je ich veľká spústa!!!! :)

Prajem krásnu sobotu

Lucia 

Ps: Panenku, ktorej som šaty obliekla, tú Vám  ukážem v nasledujúcom príspevku :)
















inšpirácia - zdroj: intertnet




....... a panenka v pôvodnom stave:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára