nedeľa 11. júna 2017

Z kategórie mini - šitíčko :)

Dnes som dokončila "šicí kútik" - ktorý bude tvoriť súčasť kuchyne. Zámerne som však dnes nefotila vyrobené vecičky v kuchyni, pretože tá ešte tohto času nie je úplne dokončená a myslím si, že si zaslúži samostatný príspevok  :D.

Pri poslednej návšteve Obchodu dobré vůle sa mi podarilo kúpiť mosadznú zmenšeninu šijacieho stroja - takže zadanie bolo jasné - dorobiť šijací stolík :). Na Youtube som vďaka skupinke Domečkování  - Dollhouse našla skvelé video, ktoré ma inšpirovalo: 

https://www.youtube.com/watch?v=9w9LaRhwbzg

Korpus stolíka je z tvrdého kartónu, šuplíčky sú zo zatvárania plastového balenia cukríkov, nohy z náušníc a komponentov (v tvare vešiaka), boky som olepila perforovaným obrusom z PVC, z ktorého som ornamenty vystrihla, šlapač je z mosadznej spony z opaska..

Vyrobila som tiež žehliacu dosku - z dreva, hrubého alobalu a nožičky sú z bambusových ihlíc na jednohubky.

Vyrobila som tiež ihelníček - "pohárik" je z uzáveru Oscillococcinum, vankúšik je šitý a "špendlíky" sú z drôtika.

Krabička s nitkami je z papiera, špulky s niťami sú vyrobené z nití namotaných na maličkých špáratkách na jednohubky, väčšie sú obšité korálky.

Kruh na vyšívanie je vyrobený z dvoch tenkých prsteňov ktoré mi do seba zapadli - výšivka je vlastnoručná :DDD.

Šicí kútik som odfotila tiež na jednom šuplíku zo šijacieho stroja - pre predstavu o jeho veľkosti :D.

Tááák - to by sme mali. A ja idem pokračovať v prerábaní kuchyne :). Panenky nemajú v čom umývať riad! :DD

Všetkým prajem krásnu slnečnú nedeľu :)


Lucia 














malý a veľký šuflík :DDD


.. a trochu z pracovného nasadenia :)



1 komentár:

  1. Luci,tak tohle je už vážně mazec... !!! To je prostě pecka.já to říkám pořád ...Vydávejte časopis..vážně, tohle je fakt úžasné , jsem první předplatitel!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť