nedeľa 18. júna 2017

Z kategórie mini: "Prostřeno!" :)

Dnešný príspevok z kategórie mini je z kuchyne a obývačky, do ktorej som presunula jedálenský stôl, aby sa mi zmestil šijací stroj do kuchyne :). Vymyslela som to nakoniec tak, že "pracovná" časť domu bude umiestnená v kuchyni - a tu sa bude odohrávať nie len varenie, ale tiež pranie, žehlenie a šitie.  Do domu pribudli aj jeho ďalší obyvatelia :).

Dnes som dokončila servírovací stolík na kolieskach, som nesmierne pyšná na bielu terinu (polievkovú misu), ktorá je vyrobená z veľkej kovovej korálky a gombíka, vyrobila som si tiež bedničku na mlieko a fľaše s mliekom, konzervy v kredenci sú vyrobené z kovových častí ceruziek, v ktorých býva umiestnená guma, vyrobila som si nôž, koreničky z komponentov, etažér na koláče (zo spodných častí náramkových hodiniek /plieškov/ a z plastových pripináčikov na nástenku), bedničku na zeleninu, umývadlo (z plastovej vaničky z hotelového masla), hrubého papiera a krajkovej látky, batéria je vyrobená z korálok a komponentov, prerobila som rúru na sporáku (pôvodná mi nevyhovovala, nahradila ju plastová slamka), kovový košík je vyrobený z prsteňa a kovového komponentu, chlebník je vyrobený z malej kovovej krabičky z čínskej maste, vyrobila som si sitká, stojan s poklopom, kuchynské náčinie... vešiačik na zavesenie pokrievok, poličku, bielu konvičku, taniere z fima...   

a vďaka Katarínke

https://www.fler.cz/minijidlo 

moji občánci naplnia svoje brušká samými dobrotami, Katuška je totiž absolútny majster čo sa výroby jedla pre malinké panenky týka! :) Naviac je to nesmierne milý, ochotný a ústretový človiečik, všetko jedlo, ktoré v kuchynke a v obývačke vidíte vytvorili jej šikovné rúčky! :) Katarínka ďakujem!

Tak vitajte u nás a ponúknite sa! :)

Prajem krásnu nedeľu

Lucia



















..výroba servírovacieho stolíka :)



2 komentáre:

  1. Keby som mala Arabelin prsteň,zatočím ho,zmenším sa na miniatúru a idem do toho domu bývať....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. .......som odpadlaaaaa :O. To je úplne vymakané do najmenších detailov, by si si zaslúžila zápis do knihy rekordov.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť