utorok 28. marca 2017

Barbara a jej parťáci :)

Mojim veľkým snom (ehm, jedným z veľkých snov) :DDD, bola túžba mať v zbierke starožitnú bábiku. Bábiky mám doma už rôzne, tie ste už videli, malého pierota, čajové bábiky a aj budoárovú panenku. Ale túžila som rozšíriť si svoju zbierku aj o bábiku "detskú", teda určenú na hranie. Keďže ceny bábik sa pohybujú v šialených výškach, začala som v nižších hladinách a teda aj v "mladšej" vekovej kategórii :DDD A tak sa dostala ku mne Barbara. :) Jej vek odhadujem tak na 40 rokov, staršia určite nebude, ale páči sa mi veľmi. :) Má pravé ľudské vlásky a meno som jej nedala ja, ale niekto iný, domov mi už prišla s cedulkou s jej menom na ruke :). Časom možno Barbare ušijem iné šaty a topánočky, zatiaľ Vám ju ukážem v pôvodnom outfite :DDDD

S Barbarou som Vám odfotila aj je parťákov. Malého medvedíka už poznáte, ale pribudol k nemu malý oslík. Je starý viac než sto rokov, má slamené telíčko a očká má vyrobené z gombíkov. Ten jeho výraz tváre je na nezaplatenie :DDDDD Je u nás úplne najnovší (prišiel v balíčku práve dnes) a tak na jednej fotke môžete vidieť, malého žiarlivca ako z kočíka naťahuje labky za Barbarou :DDDDD. Verím, že časom sa medvedík a oslík úplne skámošia a nikto na nikoho už nebude žiarliť :D. A verím aj v to, že časom snáď pribudne Barbare aj vytúžená staršia sestrička :DDD

Prajem všetkým krásny zvyšok dňa


Lucia









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára