sobota 5. novembra 2016

Z kategórie .... VYTÚŽENÉ ......... Johanna (čajová panenka)

Po mojom dlhoročnom úsilí sa ku mne dostala skutočná staručká čajová panenka. Nebudem  klamať keď poviem, že vyzerala horšie ako na svoj vek:DDDDDDDDDDD. To ma však neodradilo - ba práve naopak a zaumienila som si, že jej vrátim opäť jej dávny šarm. Či sa mi to podarilo, posúďte sami :)

Prajem krásny víkend


Lucia


Ps: Od pána, ktorý mi panenku predal, sa mi podarilo získať tieto informácie: 

Panenka je z konce 19. století - pochází z půdního nálezu. Je bez úprav, ve stavu v jakém byla objevena. Korpus a ručičky vyrobeny z porcelánu (nepoškozené), drátěná konstrukce s povrchovou rzí, zbytky šatů. Celková výška ca 40 cm.














pôvodne:


6 komentárov:

  1. Lucinko, to je prostě neskutečné, jak z ničeho vykouzlíte takovou krásu.Jste prostě neskutečná.Klobouk dolů.Miluji Vaše stránky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danielka, veľmi krásne ďakujem za milo slová, číta sa to nádherne! :) Ste tu vždy srdečne vítaná! :)
      Lucia

      Odstrániť
  2. Lucka je to uzasna premena... Zmysel pre krasu a detail vsm rozhodne nechyba, je to dar... Drzim palce a tesim sa na dalsi krasny kusok 👍😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renátka, ďakujem mnohokrát, prajem nádhrnú nedeľu. Ps: nový príspevok je už na svete, ste srdečne vítaná! :)
      Lucia

      Odstrániť
  3. Stále to píšem....zlaté ruky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujééééééééémmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)))) Potešená som! :)))
      Lucia

      Odstrániť