streda 21. septembra 2016

Rozlúčkový príspevok

Nad názvom tohto príspevku som dlho rozmýšľala a nakoniec som sa rozhodla,  že nazvať dnešný príspevok je najvhodnejšie práve takto. Je totiž pravdepodobné, že na blog nebudem dlhšie obdobie nič vkladať, takže som o tejto skutočnosti potrebovala tých, ktorí na blog chodia pravidelne (moji verní:-****), informovať. Avšak, žiaden strach! :) Nevešiam blogovanie na klinec! :) To v žiadnom prípade! :) Pre mňa je totiž môj blog taká moja malá závislosť, takže by to vlastne ani nešlo :). Ale s čím sa to teda vlastne lúčim?! :)

Lúčim sa s bytom, v ktorom sme bývali, s domom, kde sme strávili dva a pol roka. Sťahujeme sa :). Každý, kto sťahovanie zažil vie, že život sa počas sťahovania ako aj pár týždňov po ňom, pekne zamotá - takže pri tom všetkom chaose a panike - ktoré zo sťahovania plynú, mi na blogovanie určite nevyjde čas. Čo je však skvelé - nové priestory - do ktorých sa sťahujeme - tie sú podľa môjho neskromného názoru, hodné kráľovny :))). Teším sa už teraz na svoj nasledujúci príspevok, ktorý budem pridávať už z nášho nového domova :). Bližšie nič viac neprezradím, skazilo by sa tým prekvapenie :). Takže držte palce, aby sme to sťahovanie a zariaďovanie zvládli čo "najmenej bolestivo" :).  No a keďže sa v mojom živote dejú veľké (veľmi veľké) zmeny, času na blogovanie už nebudem mať toľko, ako predtým...  Sú to však tie najkrajšie zmeny, aké som si mohla priať :)! A vyzerá to tak, že postupne sa mi začnú plniť moje veľké sny úplne všetky! :) Vyzerá to tak :). Ja sa tak neskutočne teším! :) Zatiaľ však nebudem nič viac konkretizovať, aby som toto skvelé dianie nijako nevyplašila a negatívne neovplyvnila ...

No a keďže príspevok bez fotiek by vlastne nebol vôbec dobrý príspevok:))))))))), tak som rozmýšľala, aké fotky sem vložiť, keďže momentálne nič netvorím, skôr naopak - všade je neporiadok, krabice po celom byte... všetko všade  :) poznáte to! :) A tak ma napadlo, že urobím pár fotiek, na ktorých bude aspoň časť mojej milovanej zbierky - najmä mi šlo o to, aby sa dostali ku sebe všetky moje krejčovské panny :) Ony boli totiž roztrúsené po celom byte a vzájomne sa ešte všetky naraz nevideli :DDDDD. A tak som sa pri balení vecí trošku zabavila a naaranžovala to, čo je možné vidieť na fotkách :DDDD. Ku krejčovským pannám pribudla moja zbierka kufrov (ešte ich pár mám, ale tie sa mi už nezmestili), zbierka baletných špičiek.. moja pomaličky sa rozrastajúca zbierka dobových kabeliek... zbierka môjho milovaného staručkého textilu (dečky, obrusy, záclony, obliečky, prehozy..), zbierka mojich perál a mojich rukavičiek.. vidieť sa tam dajú aj dva nádherné kožušinové štuclíky a moja obrovská zbierka dobových vreckoviek - mám ich viac ako šesťdesiat :) a kadečo iné :). Môj chlap ma volá zberačka :) Čo k tomu dodať? :) Asi iba toľko, že zberateľka znie určite lepšie - ale jemu proste človek nevysvetlí :)))

Keď pozerám teraz na tie fotky - príde mi ten výjav, akoby v období Belle Époque odprevádzal jeden pán štyri dámy na vlak :DDDDDDDDD Buď mi zvoní v ušiach od toľkého balenia - alebo v diaľke naozaj aj vy počujete pískať parnú lokomotívu?!? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Prajem všetkým krásny deň


Lucia






















26 komentárov:

  1. Luciiiiiiiiiiiii,ty ale máš tých vecičiek!No nezávidím sťahovanie,ale teším sa,že budeš bývať v novom.A teším sa na nové príspevky.Držím sa helsa:"Kto si počká,ten sa dočká...."Tak teda začínam odteraz čakať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daguška, veľmi krásne ďakujem, je to u nás teraz blázninec! Ale verím, že o pár dní sa to už začne rysovať a o pár týždňov už budeme celkom zariadení :). Veru veru, kto si počká, ten sa dočká:)))
      Krásny dník prajem a ver, čakáme obidve :))
      Lucia

      Odstrániť
  2. Lucíííííí :-) stěhování, jooo, stěhování, má dvě stránky, je krásný se stěhovat do lepšího, novýho, většího, jinýho, změn je život, stěhování je změna. Ale ............stěhovala jsem se už několikrát, přesněji 5x, slovy pětkrát, doufám, že naposledy se budu stěhovat už jen jednou .......... po smrti. Ale jinak, balit a balit a balit, popisovat, popisovat, popisovat, nosit sem a tam, pak vybalovat, hledat nový místo, ne.. tohle není ono, tak jinak.........hmm, ani tohle ne, tak kam já to kam to........ahááááá, sem, to je ono, tohle je to správný místo............. :-) Luci, přeju i pevný nervy, nakonec už víš, co to je se stěhovat , takže v podstatě víš, do čeho jdeš :-D no, držím palce, ať stěhování přežiješ bez úhony, ať se to nic nerozbije a nerozloží do nesložitelna. A každopádně jsem zvědavá na tvoje nový království a krásy, co v něm vytvoříš. Olča J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olíííííííííííííí :) Sťahovanie je šialenstvo prvého stupňa, mám ich už tiež niekoľko za sebou :D (toto je siedme :D) sa smejeme s mojou polovičkou, že to je náš "národný šport" - šťahovanie :DDD. Tak ale, keď človek musí, proste musí a ja verím, že ideme skutočne do lepšieho :). To je potom skvelá motivácia! :) Ďakujem za slová podpory a sama sa už na to, čo v našom novom kráľovsvte vytvorím, nesmierne teším :)
      Lucia

      Odstrániť
  3. Lucinko moje zlatá. <3 Já mám stěhování za sebou tři týdny a tak opravdu čerstvě chápu, v čem teď lítáš. Držím palce, ať ve zdraví přežiješ a mám moc velikou radost z tvých příjemných změn okolo.... Snad, troufám si doufat je to ta nejkrásnější změna v životě ženy. To bych ti ze srdce přála. Jinak z těch tvých sbírek umírám. Zase jsem na infarkt ze vší té krásy pohromadě. :D Drž se spřízněná dušičko. Mám tě moc ráda. :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanulíček môj! :) O Tvojom (Vašom) sťahovaní veru viem, už od samého počiatku, keď som sa o tom, že sa sťahujete (a hlavne KAM - do akých BOŽÍCH priestorov!!!) dozvedela, neustále na Teba myslím! Verím, že to najhoršie máte už za sebou - my to tiež zvládneme a bude to krása! Teším sa mooooc a ďakujem za Tvoje krásne slová podpory :-* Taky tě mám moc ráda Zlatíčko - a o tom, že sme spříznené dušičky nie je pochýb - uvidíš sama, keď budú fotky z nášho nového bydleníčka :)))))))))))
      Posielam pusinky a utekám ďalej baliť :))
      Lucia

      Odstrániť
  4. Lucinko, já se lekla, že se něco děje, že už úplně končíte.Tak to mám radost spolu s Vámi, s novým bydlením nové inspirace,nové nápady.Budu se moc těšit. Držím palce,ať stěhování dopadne v pohodě, ať se v novém pořádně zabydlíte a hlavně ať se splní ty SNY :-) ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Danielka, veľmi krásne ďakujem za slová podpory - mooooooooooc dobre mi padli :). Verím, že všetko zvládneme na jednotku a nové bydleníčko bude proste to vytúžené :). A čo sa mojich veľkých snov týka - ani nedýcham, aby všetko vyšlo ako má :). Verím, že vyjde :) Srdečne zdravím
      Lucia

      Odstrániť
  5. Lucka želám Vám, nech sa Vám sny uskutočnia a nech popri tom všetkom krásnom, čo Vás "postihlo" stíhate robiť sebe aj nám radosť v podobe prenádherných vecičiek a doplnkov...veľa energie do sťahovania a do ostatných vecí želám :-) Krásne dni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janulka, to sa táááááák krásne číta! :) Veľmi krásne ďakujem a verím, že po prvých šialených dňoch v rámci a po sťahovaní - opäť všetko zapadne so starých koľají a ja budem príspevkami na blogu tešiť seba aj moje dušinky, ktoré sem na blog zvyknú zavítať :) Budem sa opäť tešiť na ďalšiu návštevičku :)
      Lucia

      Odstrániť
  6. Lucinko, jen pár slovíček, i když to ještě není ten vysněný dům, ale i tak je to další splněné přání a já mám už i tušení, že se děje něco více!!!Pro všechny případy ani nedutám, jen tichounce přeji jen to nejlepší!!Ať se všechna ta krása i s Vámi dostane ve zdraví tam, kde Vaše srdíčko bude ještě šťastnější!!Jarmila Kalmusová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarmilko, moooooooooooockrát díky! :) Zatiaľ to veru nie je úplne ten vysnený - ale tento sa skutočne už naň veeeľmi podobá! :) Verím, že všetko dopadne podľa našich predstáv a veľmi krásne ďakujem za Vaše slová podpory :). Zahriali na dušičke :) Ďakujééééééém :)
      Lucia

      Odstrániť
  7. Jaj Lucka to je teda parádna zbierka, teraz som prechádzala s priateľom české hrady a zámky a žrala som každú jednu komnatu a mala pocit , že tam niekde patrím , pocit , že som si niečo podobné odžila. Priateľ nechápal ako môže človek prestať vnímať realitu a tak veľmi sa ponoriť do niečoho tak dávneho a starého, samozrejme ma pozná a aj moje nadšenie pre všetko staré,krásne . No a to isté cítim vždy keď vidím Tvoje príspevky. No Lucka proste úžasné a ďakujem , že som raz dávno našla na Fb tvoje meno a odvtedy sa môžem kochať tou krásou. A Lucka zmena je život, nové priestory budú určite veľkolepé. A teším sa na príspevky ako si si to tam zariadila. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika, to sa krásne číta :). Ďakujem veľmi pekne za tie slová. Myslím si, že každý človek má čosi, na čom si "ujíždí" :) a tiež si myslím, že pokiaľ sa to týka umenia a vecí krásnych, je to tá najlepšia voľba :). Človek musí mať v živote čosi, čo mu robí radosť a prináša potešenie :). Veľmi krásne ďakujem, som rada, že som na FB našla spriaznené dušinky, medzi ktoré určite patrí aj taká náramná šikulka ako si ty! :) Obdivujem Tvoje tvorivé kúsky a je krásne, že sa vieme obohacovať takto krásne navzájom:).
      Srdečne zdravím
      Lucia

      Odstrániť
  8. Lucka, troska som sa zlakla aj ja, že to tu balíš.... ale ked som si zacala citat tvoj prispevok, tak sa mi zdvihli kútiky ust a cely clanok som tak docitala :) Je to super pocit to stahovanie, tiez ho poznam nedavno som sa prestahovala do domceka... ale poviem ti, ze to nebolo take hororové :) clovek to tak nejako berie s radostou a vsetko to prenasanie robi z lahkostou, lebo vie ze bude lepsie... Drzim palce a tesim sa na dalsie prispevky...pevne verim, ze budu coskoro :) A drzim palce aj to vsetko ostatne...:) Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzička - krásne slová plné optimizmu a pochopenia, plné lásky a pohody, veľmi krásne za ne ďakujem! :) Po ich prečítaní sa mi bude baliť hodne hodne ľahšie - veď predsa skutočne o nič nejde, len to premiesniť niekam, kde nám bude lepšie ako tu! :) Nádherná predstava! :) Zuzíííí - blahoželám k novému bývaníčku v domčeku - veľmi ti to prajem a teším sa s tebou :). Rovnako sa teším na moje ďalšie príspevky a Tvoju návštevičku u mňa na blogu :)
      Prajem všetko dobré
      Lucia

      Odstrániť
  9. Moja drahá, toľko krásnych vecí pokope som už dávno nevidela, náááádhera, a že sa sťahujete, to je dobrá správa, že aj rok budeš niečo hľadať /možno/ aj to je dobré, lebo sa budeš tešiť, že si to našla, ale najviac sa teším na Tvoje krásne tajomstvo..........., želám Ti, aby to všetko vyšlo podľa Tvojich, resp. vašich predstáv, aby to vase bývanie bolo ešte krajšie, naozaj hodné kráľovny, veľká pusa a objatie Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulíček môj :), krásne ďakujem, vecičiek je veľa, ale keď ja ich všetky proste zbožňujem :) Takže s úsmevom do balenia:). A čo sa mojich túžob a "tajomstiev" týka, verím, že už čoskoro budem môcť prezradiť čo to je, pretože sa mi to splní:). Držím si palčeky a ešte raz krásne ďakujem za Tvoje slová podpory. Mám Ťa Martulka moja veľmi rada :-************** Posielam silné objatie!
      Lucia

      Odstrániť
  10. Tak krásný vstup do nového úseku života a ad vše vychází podle představ

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Luci tak to je pecka, moc Vám to přeju, a hlavně ať se vše podaří.Věřím že výsledek bude famózní, a mě zas vypadnou oči z důlků... . :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katulka moja, ďakujem veľmi pekne:). Verím, že všetko klapne ako má a už sa na nové bydleníčko mooooooooc teším!!! :)
      Usmievam sa nad Vašimi slovami, zas ma zahriali na dušičke :) Mám Vás moooooooooc ráda Katí! :)
      Lucia

      Odstrániť
  12. Tiež si ma vyplašila tým nadpisom, už som si myslela, že na nás zanevrieš. No ale keď sa veci majú ináč, tak ti prajem, aby si šťastlivo presťahovala svoje poklady bez akejkoľvek ujmy. Tak som sa v duchu pýtala samej seba, či ste nekúpili nejaké staré šľachtické sídlo???-hehe :-D :-D Tam by presne zapasovali tvoje nádherné zbierky :) Zlatíčko, buď navždy taká šťastná ako v týchto dňoch, zaslúžiš si to :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monička, ďakujem krásne, sídlo ktoré teraz "okupujeme" je skutočne hodné princezny :DDD - tak verím, že čoskoro ukážem zas o trošku viac :).
      Prajem krásny večer
      Lucia

      Odstrániť
  13. Waw, tak tomu říkám sbírečka :o) krása veliká !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))))))))))))))))) áno áno - sbírečka - moja srdcová záležitost! :))))
      Lucia

      Odstrániť