piatok 22. júla 2016

Upratujem, upratuješ, upratujeme :) set na čistenie :)

Tí ľudia (ženy :DDD), ktorí mali možnosť nahliadnuť do našej domácnosti sa ma často pýtajú:  "Ako je to u Vás s upratovaním?" Nuž, je pravda, že vecí máme doma viac, než je asi bežné :) a upratovaniu sa človek nevyhne. Myslím si však, že upratovať treba, či má doma človek vecí viac, alebo ich má menej :), pretože prach padá proste všade rovnako :DDDD. Jeden čas k nám chodila pani, ktorá nám upratovala. Po čase som sa však rozhodla, že budem doma upratovať sama. Upratovanie určite nepatrí medzi tie najzábavnejšie činnosti, tak napr. ja si radšej čítam ako upratujem :DDDD, ale s ohľadom k tomu, že svoju domácnosť a všetky vecičky v nej neskutočne milujem, upratovanie proste beriem ako nutnú súčasť, bez ktorej by to proste nešlo :).

No a aby mi to upratovanie išlo ešte viac od ruky :DDDD, tak som si prerobila set na čistenie :). Podarilo sa mi kúpiť pozinkované vedro s drevenými úchytmi, kovovú lopatku s drevenou rúčkou a drevenú metličku s prírodnými štetinami. Už to samé o sebe bola radosť veliká, o to viac, keď set prešiel úpravou :). Všetky drevené časti som najskôr natrela čiernym čajom a potom octom s "vylúhovanou" drôtenkou, aby drevo nadobudlo starý vzhľad. Potom som si z papiera vyrobila šablóny a text som cez šablóny preniesla /použila som balakryl mat a techniku tupovania/.

Pri pohľade na to štýlové zoskupenie ---  začínam pociťovať zmätok v hlave - ja asi začínam mať  chuť na upratovanie!!??!  :DDDDDDDDDD  Fú! Tak to si idem rýchlo uvariť kávu a budem pri jej pití dúfať, že ma tá chuť rýchlo prejde! :D V spálni ma čaká totiž tona žehlenia :DDDDDDDDDDDD a ak by som v jeden deň zvládla oboje, čo by som robila zajtra?!? :DDDDD

Prajem všetkým krásny slnečný deň bez upratovania :DDDD

Lucia












pôvodne:

- výroba šablóny: 



2 komentáre:

  1. Luci to je nádherné,jak může vzniknout tak luxusní věc z tak obyčejných věcí... .Máte to doma moc krásné a uklízení musí být radost.Já miluju vždycky ten výsledek, když je všechno čisťounké a vońavé... :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuška, ďakujem krásne za milé slová :). Veru, niekedy sú tie najjednoduchšie veci tie najkrajšie :). Či je upratovanie radosť povedať neviem:DDDD, ale určite je radosť výsledok, ktorý upratovanie po sebe zanechá :). Veru Katí, aj ja milujem vôňu čistučkého domova :).
      Lucia

      Odstrániť