pondelok 18. júla 2016

Etažér, už zase etažér :)

O tom ako sme si doma vyrobili etažér z tanierov a svietnikov som písala príspevok TU .

Tentokrát sme na výrobu etažéra použili tri rôzne veľké plechové taniere určené na pečenie koláčov a jednu drevenú nohu, ktorá pôvodne slúžila ako noha lampy:). Keďže išlo o technicky trošku náročnejšiu prácu :) mala som pomocníka :). Môj drahý mi tú drevenú nohu pomohol rozpíliť na tri časti a následne mi do plechových tanierov vyvŕtal vŕtačkou dierky. Potom sme už iba drevené časti a taniere k sebe priskrutkovali a bolo hotovo! :)

Na etažér som si poukladala svoje poklady a postavila ho do chodby. Zároveň by som Vám rada predstavila nového člena našej domácnosti, do ktorého som sa bezhlavo zamilovala :). Dostala som do daru totiž starého medvedíka, po ktorom som toľko túžila :). Je ušitý z látky, má sklenené očká,  vypchatý je slamou a má ten najdojemnejší výraz, aký vôbec dokáže stará hračka vykúzliť :). Bola to proste láska na prvý pohľad! :)


Prajem všetkým krásny letný deň

Lucia










použitý materiál :)


2 komentáre:

  1. Neskutečné,nádherné.... :) krásné poklady... :) :) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katulienka, ďakujem veľmi pekne za milý komentár:) Aj ja sa z tej mojej zbierky teším veľmi veľmi :). Prajem krásny deň
      Lucia

      Odstrániť